Support

Ondervindt u een probleem?

Is je product defect en hebt u het langer dan 14 dagen geleden ontvangen? Dan helpen wij u graag verder met de herstelling.  Lees hieronder wat u kan doen:

1: Probeer het nog een laatste keer zelf op te lossen.

Misschien kan u de handleiding nog eens grondig nalezen, of vindt u online een oplossing voor uw probleem.

2: Neem contact met ons op

Komt u er niet uit? Aarzel niet ons te contacteren, misschien kunnen wij het probleem vanop afstand verhelpen.

U kan ons bereiken via mail:

webshop@sonal.be

Of u kan ons telefonisch contacteren:

+32 3 448 08 48

3: Stuur het product terug voor reparatie

Hebt u de vorige twee stappen doorlopen, echter zonder succes?  Vul dan even ons supportformulier in zodat wij u verder kunnen begeleiden in de herstelling van uw product.

u vindt het formulier hier »

  • MM slash DD slash JJJJ
  • Productgegevens

  • Geef een beschrijving van het probleem. Probeer zo gedetailleerd mogelijk te zijn.
  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 250 MB, Max. aantal bestanden: 3.
      Upload van bestanden ter illustratie van het probleem. (bv. foto's)